הידעתם? מנוע החיפוש של גוגל כולל גם פרסומות
אם חשבתם פעם למה מנוע החיפוש הטוב בעולם הוא בחינם אז זה לא בגלל שגוגל הם פילנטרופים בנשמתם.
גוגל מרוויחה המון כסף מפרסום!
מנועי החיפוש המובילים בעולם!
יש מספר מנועי חיפוש גדולים ברשת האינטרנט – הראשון הוא גוגל, השני הוא יוטיוב (Youtube) – גם של גוגל… ואחריהם כל האחרים (Bing, Yahoo, Baidu, Yandex ועוד)
פתחתם עסק – מזל טוב!
סיפרתם לחברים על העסק? כל הכבוד.
מתוך 100 אנשים שסיפרתם להם – לא הגיע אף אחד לרכוש מכם… מבאס?
העליתם דף בפייסבוק לפני יומיים, ציפיתם לקבל מבול של טלפונים ובינתיים רק השכנה שפגשתם במעלית דיברה איתכם ארוכות על כך שהבן שלה הוא אשף מחשבים ושכדאי לכם להתייעץ איתו בנושא?
עסק מתחיל, בדרך כלל, סובל מקשיי נזילות כלכלית. הפקתם חשבוניות וקבלות, 500 כרטיסי ביקור, צילמתם את עצמכם ב"פוטו-רצח" כדי להעלות את התמונה לפרופיל הפיסבוק ולאינסטגרם ויצאתם לטרוף את העולם בהצעה הייחודית שיש לכם להציע!
אבל מיילים – אין! וטלפונים – גם… אין!
אז אם עוד לא הרמתם ידיים מהדבר הזה שנקרא פרסום ושיווק באינטרנט – הגעתם למקום הנכון!
אנחנו יכולים לעזור לכם!
לפני זה, בואו נכיר את עולם הפרסום אופליין (המסורתי)
הפרסום המסורתי הוא הפרסום המוכר לכולנו – פרסום האופליין שכולל, בין היתר:
פרסום בעיתונים– יומי, מקומי, שבועי, מגזינים ועוד.
פרסום בשלטי חוצות– כשאתם נוסעים ברכב שלכם, באוטובוס או ברכבת, על שלטים גדולים ומסכי ענק דיגיטליים – לא תוכלו שלא להבחין בפרסומות שמעטרות את הקירות והשלטים השונים בדרככם אל היעד.
פרסום ברדיו– כשאתם ברכב (בזמן שאתם רואים את שלטי החוצות מהפסקה הקודמת) אתם שומעים את הג'ינגלים של המפרסמים.
פרסום בטלוויזיה– נכון שזה מעצבן שבזמן שאתם רוצים לראות מי זכה בתוכנית, כשאתם במתח ומתים כבר לדעת, הקריין אומר "אבל לפני כן, בואו נעבור למספר פרסומות" – והמספר בלי מוגבל וזה נמשך שנים!
פרסום בגוגל
על זה אנחנו רוצים לדבר איתכם בפוסט זה.
מהו הפרסום בגוגל? קודם כל, הוא עוסק בפרסום ממוקד חיפוש (Contextual Advertising– קצת אנגלית – לקחנו מוויקיפדיה).
מהו פרסום ממוקד חיפוש? – פרסום בגוגל!
נסביר…
כשאתם מחפשים "מסגריה בראשון לציון" (אנחנו גם לא מכירים מסגר בראשון לציון – אם יש מסגר בראשל"צ שקורא את זה – תתקשר אלינו ) זה אומר עליכם מספר דברים –
אתם מחפשים מסגריה ו"מתים" למסגר משהו.
אתם רוצים למצוא מסגריה באיזור שנוח לכם להגיע אליו כי :
אתם גרים בראשון לציון,
עובדים בראשון לציון
אתם בדרך לפגישה שם ובן / בת הזוג הפילו עליכם לעשות את המשימה הזו שם.
אין לכם מישהו שאתם סומכים עליו שיוכל לבצע את עבודת המסגרות
אף אחד לא המליץ על מסגר מסויים או שאמרו לכם שבראשון לציון יש את המסגריות הטובות בעולם וכדאי לכם להתחיל לחפש שם… ביננו – לא סביר.
נמשיך?
טוב, אז נגיד שהמסגר שאתם מחפשים פנה אלינו (אדוני המסגר – תתקשר – חבל…) ואנחנו, אחרי שישבנו עם המסגר והבנו מה הוא מוכר ולמי, סבורים שאתם בדיוק הלקוחות שלו – אנחנו מקימים מערך של מודעות מתאימות, שכל אחת מהן פונה לצורך שלכם ללחוץ על המודעה שלו, שתופיע כאשר תחפשו במנוע החיפוש של גוגל "מסגר בראשון לציון".
עוד הבדל משמעותי בין הפרסום בגוגל לבין הפרסום במדיות אחרות
בניגוד למדיות / מדיומים אחרים –הפרסום בגוגל הוא דינאמי ונתון לשינויים תמידיים– והכל בהתאם לפידבק (המשוב) שמקבלים מקהל הגולשים.
- אז מודעה מסויימת לא הניבה לכם תוצאות? אין בעיה – תחליפו!
- יש לכם "דודא" על 2 ניסוחים של מודעות? אין בעיה – תצרו תחרות ביניהם –May The Best Ad Win!
- מילה מסויימת לא מביאה את התוצאות המקוות? נטרלו אותה!
- דף הנחיתה לא ממיר? מתקנים וממשיכים עם הקמפיין!
- יש לכם קהלים שונים ומסרים שונים שאתם רוצים להעביר, לכל אחד מהם, בנפרד? צרו מספר קמפיינים / מספר קבוצות מודעות ורוצו במקביל על כל הקהלים שתרצו.
- רוצים להגביל את הקמפיין לתקציב מסויים? הגדירו תקציב יומי והפעילו אותו – גוגל לא יגבו מכם יותר ממה שהגדרתם!
- רוצים שהקמפיין יפסיק לפעול בין השעות 14:00 ועד 16:00? רוצים שהקמפיין לא יעבוד בשבת? רוצים שהתקציב ביום שישי יהיה גדול מאשר התקציב שבשאר הימים או להיפך? הכל אפשרי!
- קיבלתם המון עבודה וכרגע רוצים להקפיא את הקמפיין? הכנסו למערכת והשהו אותו לזמן בלתי מוגבל – יש לכם קמפיין שמחכה להפעלה בלחיצת הכפתור ובאפס זמן.
ועוד לא הגענו לקמפיין הרימרקטינג שאתם יכולים להרים.
אבל על זה נדבר בפגישה שנקיים אצלנו במשרד.
התקשרו עוד היום ונשמח להסביר לכם איך אנחנו מביאים לכם לקוחות חדשים.
אל תשכחו לרגע – אם אתם לא שם, אתם לא קיימים.
והמתחרים שלכם…
אם לא תהיו שם – הם עשויים לחטוף לכם את הלקוח הבא! בדיוק ככה, לא פחות ולא יותר!