למה צריך כרטיס אשראי לעסק?

אשראי

ניהול עסק – קטן, בינוני או גדול, בכל תחומי הפעילות – הוא משימה מורכבת. בפרט ישנם אתגרים פיננסיים רבים ואחד הכלים המתאימים להתמודדות איתם הוא כרטיס אשראי עסקי. כאן תמצאו מידע נרחב לגבי היתרונות של כרטיס אשראי לעסק, וגם המלצות לבחירת כרטיס משתלם באמת – מוזמנים להיעזר במידע ולשדרג את הביצועים של העסק.

הפרדה מוחלטת בין האישי לעסקי

חלק גדול מהעסקים בישראל הם עסקים קטנים, כולל כאלה שכלל לא מעסיקים עובדים. במקרה כזה, הפיתוי להישאר עם כרטיס האשראי האישי גדול, מה גם שממילא ההפרדה בין החיים האישיים לעסקיים לא תמיד הדוקה.

זוהי טעות: כשיש כרטיס אשראי אחד, קשה לעקוב אחרי ההוצאות העסקיות משום שהן מעורבבות עם ההוצאות האישיות. ללא מעקב צמוד אחרי ההוצאות כמעט בלתי אפשרי לוודא שהן לא יחרגו ממסגרת התקציב שנקבעה, וגם לא לדעת האם העסק מרוויח או לא. כשמזמינים כרטיס אשראי לעסק, קל יותר לדעת מהי רמת ההוצאות בעסק ובנוסף זהו צעד חשוב בדרך להפרדה מדויקת בין האישי לעסקי גם בתחומים חשובים אחרים (למשל ניהול זמן).

מסגרת אשראי נוספת 

כל כרטיס אשראי עשוי להוות גם פתרון מימון מוצלח לצרכים עסקיים שונים. למעשה כל כרטיס אשראי שיש לכם, ובפרט אם הוא חוץ בנקאי, מרחיב את מסגרת האשראי הכוללת שלכם. בדרך זו, גם אם הבנק מגביל את היכולת שלכם לשלם עבור ציוד חיוני לעסק, או כל דבר אחר, עם כרטיס אשראי עסקי תוכלו לרכוש כל דבר שאתם צריכים ורוצים, וכך לנצל כל הזדמנות לטובת שדרוג העסק והבטחת פעילות שוטפת תקינה.

הטבות ופינוקים

עוד סיבה טובה להזמין כרטיס אשראי לעסק היא ההטבות והפינוקים שמעניקים כרטיסי אשראי באופן כללי. לעסק יש בכל מקרה הוצאות: תשלומי מע"מ, תשלומי חשבונות שונים, ציוד משרדי, כיבוד ועוד. כשמשלמים את כל הנ"ל עם כרטיס אשראי ייעודי לעסק אפשר ליהנות מהטבות ייעודיות כמו למשל דחיית פריסת תשלומים למדינה (תשלומי חשכ"ל) מבלי לשלם על כך ריבית.

כמו כן ישנן ההטבות ה"רגילות", בדמות הנחות למסעדות, מופעים במחירים מוזלים, אפשרות ל-1+1 במגוון אטרקציות ועוד ועוד. בדרך זאת העסק עוזר לכם גם ליהנות מהחיים בעלות מופחתת.

איך לבחור כרטיס אשראי לעסק?

אחרי שמבינים למה כדאי להזמין כרטיס אשראי לעסק, השלב הבא הוא לבחור את הכרטיס האידיאלי עבורכם. שיקול משמעותי אחד הוא שיעור הריבית: אמנם ניתן כאמור לבצע חלק מהתשלומים ללא ריבית (תשלומי חשכ"ל), אבל ייתכנו עסקאות גדולות אחרות שבהן כן תרצו לפרוס את התשלום על פני מספר חודשים, ולכן גובה הריבית שתיגבה על עסקאות הקרדיט היא שיקול מרכזי.

שיקול שני הוא ההטבות שתזכו להן עם כל כרטיס אשראי עסקי. בנוסף מומלץ לבחון את רמת השירות של כל חברת אשראי שמציעה פתרונות לעסקים, כך שבמידת הצורך יהיה מי שיעזור לכם להתנהל באופן מיטבי.

דילוג לתוכן