הרשת החברתית המובילה בעולם
מוד פייסבוק נועד לחשוף את העסק לגושים וללקוחות פוטנציאלים. הוא מאפשר לנו ליצור מערכת יחסים חברית עם האוהדים ולמעשה זהו מקום בו אנו יכולים להעשיר את עולמם של הגולשים בתכנים רלוונטיים אליהם. מכיוון שזוהי רשת חברתית ואנו נמצאים שם כדי לשווק את העסק שלנו, הסוד הוא לעשות את זה בצורה הדרגתית ואלגנטית. לכן, כעסקים, קודם כל נשתמש בפייסבוק על מנת לחזק את המותג שלנו, ורק לאחר מכן כדי להגדיל את המכירות.
סטטיסטית, כמעט כל גולש שנמצא באתר בית של עסק כלשהו, יחפש את עמוד הפייסבוק וזה כמובן ישפיע על ההתקשות עם אותו בית עסק.
נקודה נוספת שעלינו לקחת בחשבון היא שהעמוד העסקי עולה בתוצאות החיפוש של גוגל ושל מנועי חיפוש אחרים, ולכן כשגולש יחפש אתכם בגוגל יש סיכוי גבוה שהוא קודם כל ייכנס לעמוד שלכם בפייסבוק.
מה גורם לעמוד פייסבוק להיות מצליח?
קודם כל העיצוב, תמונת COVER חייבת להיות איכותית שמגדירה את העסק בצורה טובה ומובנת.
על מנהל העמוד להעלות תכנים מעניינים ורלוונטיים לאוהדי העמוד באופן קבוע (לא כמה פעמים בחודש, אלא כמה פעמים בשבוע ולעיתים אף יותר). ניהול נכון של דף הפייסבוק יסחוף את הגולשים לבצע אינטראקציה עם עמוד, להגיב, לשתף ולמעשה יבנה קהילה יציבה ומשגשגת.
פרסום העמוד לגולשים חיצוניים על-מנת להגביר את המודעות למותג ויצירת וניהול קמפיינים לפרסום התכנים של העמוד היא הכרחית.
ניטור שוטף של העמוד ומענה לגולשים בזמן אמת
לסיכום, עמוד עסקי בפייסבוק הוא האתר הלא פורמלי של בית העסק, הוא מעניק חשיפה נהדרת לקהל פוטנציאלי ועלינו לדעת איך לנהל אותו נכון. ניהול של עמוד דורש מיומנויות כמו, ידע בעיצוב, כתיבה שיווקית, הקמה וניהול של קמפיינים, ועל מנהלי העמוד להתעדכן כל הזמן בחידושים במתבצעים בפלטפורמה עצמה.
איך אנו נוכל לקדם את העסק שלך בפייסבוק:
- בניית עמוד עסקי או שדרוג של הקיים
- בניית אסטרטגית פוסטים – מה ומתי כדאי לפרסם
- כתיבה שיווקית של תכנים מעניינים ורלוונטיים
- העלאת תכנים לעמוד באופן שוטף (טקסטים, תמונות, סרטונים)
- ניטור של העמוד, מעקב אחר תגובות האוהדים
- מענה לתגובות ולשאלות האוהדים או העברתן לבית העסק
- הקמת קמפיינים לפרסום העמוד, לדפים חיצוניים ולפוסטים
- ניהול הקמפיינים, ניתוח סטטיסטי וביצוע אופטימיזציה